Polska marka odzieżowa Coccodrillo i Dinksy – takiej współpracy jeszcze nie było!
Gdy publikowaliśmy film o koronawirusie, nie sądziliśmy, że jego zasięg społeczny i internetowy będzie tak ogromny. Na fali jego popularności odezwała się do nas firma Coccodrillo. Znana i co najważniejsze – polska – marka odzieżowa zaproponowała nam współpracę. Nie mogliśmy nie skorzystać.
Niebagatelne znaczenie miała sekcja DINKSY Kids, która bardzo pomogła nam w tworzeniu explainera video na temat koronawirusa. Hania była narratorką pierwotnej wersji (obejrzycie ją m.in. na YouTube’ie). Prawie milionowa liczba odtworzeń zmotywowała nas do szybkiej akcji i przygotowania angielskiej wersji filmu. Tutaj z kolei pomogła nam Nadia.
Te wszystkie działania dostrzegła marka Coccodrillo. Ponieważ rodzinna rzeczywistość uległa zmianie, praca w domu i opieka nad dziećmi to nie lada wyzwanie, twórcy przygotowali akcję Kids Are Kids. Wraz z nami, Fundacją Mam Marzenie i Otwartymi Kartami prezentujemy na stronie i social mediach Coccodrillo od kilku tygodni (i przez kilka następnych tygodni) niesamowity cykl edukacyjny.
Wspólnymi siłami wyjaśniamy, co to za wirus na K, dlaczego nosi koronę i jak dzięki Otwartym Kartom spowodować, że komunikacja domowników była jeszcze lepsza.
Część dochodu ze sprzedaży kolekcji Coccodrillo trafi do Fundacji Mam Marzenie.