Ilu rysowników potrzeba, aby dokonać wizualnego podsumowania całodziennej pracy warsztatowej ponad stu osób podzielonych na osiem grup roboczych? Minimum trzech. A do tego jeszcze przyda się osoba, która wspiera w zbieraniu danych. Opowiemy Wam o tym, jak narysowaliśmy I Forum Metropolii Krakowskiej.
Metropolia Krakowska postawiła przed nami chyba najtrudniejsze ze sketchnotingowych wyzwań, jak podjęliśmy w naszej dotychczasowej karierze. Naszym zadaniem podczas I Forum Metropolii Krakowskiej było dokonać spektakularnego wizualnie podsumowania pracy grup roboczych wypracowujących kierunki rozwoju strategicznego dla nowo powstającej inicjatywy.
Każdy z zespołów pochylał się nad zupełnie innymi zagadnieniami, takimi jak: pomoc społeczna, inteligentne zarządzanie, edukacja, ochrona środowiska, kultura etc. Bardzo różne obszary, w każdym pakiet zupełnie innych rozwiązań.
Wnikliwie wysłuchaliśmy wszystkich grup, wybraliśmy z nich to, co najbardziej istotne i umieściliśmy na ilustracji. Co bardzo istotne, efekty naszej pracy były prezentowane podczas finału wydarzenia i musiały być zsynchronizowane z wystąpieniami podsumowującymi.
Całe przedsięwzięcie wymagało od nas ekwilibrystycznego połączenia różnorodnych umiejętności. Trzeba było być zarówno twórczym, jak i zdyscyplinowanym. Analitycznym i kreatywnym. A przede wszystkim ważne były umiejętności obsługi iPada Pro trzeciej generacji na poziomie master.
Zdecydowanie była to najtrudniejsza nasza realizacja. Dzięki temu, że się wydarzyła mamy zupełnie nowe kompetencje i możliwości w zakresie rysowania na żywo. Chętnie spożytkujemy je przy jakichś kolejnych realizacjach, dlatego jeżeli macie ochotę zaprosić nas do nietypowego projektu ilustratorskiego to:
Piszcie: biuro@dinksy.com.pl
Dzwońcie: 538 377 147
PS Musimy to wyraźnie napisać: jesteśmy pod ogromnym wrażeniem organizacji tego wydarzenia: doborem metodyki pracy, wyborem ekspertów, zdyscyplinowaniem czasowym, zaangażowaniem uczestników. Dawno nie uczestniczyliśmy w czymś, co tak bardzo wykorzystywałoby czas i potencjał osób uczestniczących w wydarzeniu. Gratulujemy!