Identyfikacja wizualna
Rint – przyjazne mieszkanie w podróży to polski odpowiednik międzynarodowego giganta, który zajmuje się wynajmem mieszkań pod kątem turystycznym.
Rint póki co oferuje nam mieszkania i apartamenty w Krakowie, Białymstoku i Lublinie, ale jest pewnie kwestią czasu kiedy rozszerzą swój zasięg o inne duże ośrodki w kraju.
Rint to marka bardzo dobrze zaprojektowana. Już na etapie pomysłu. Przed rozpoczęciem prac nad identyfikacją nasza ekipa brała udział w warsztatach podczas których bardzo dobrze poznaliśmy model biznesowy firmy, a także oczekiwania i potrzeby klienta.
W ramach projektu powstał znak oraz szereg ikon/doodli, które wypływają bezpośrednio z logotypu i wspólnie stanowią bardzo zwartą, charakterystyczną identyfikacją. Przygotowaliśmy także instrukcję objaśniającą proces obsługi klienta, a także zaprojektowaliśmy gadżety/upominki dla użytkowników mieszkań.