Identyfikacja wizualna marki Hush
Hush, czyli cisza. To coś, czego możecie doświadczyć, pracując wewnątrz przestrzeni zaprojektowanej przez firmę Mikomax Smart Office. Oprócz ciszy doświadczycie też komfortu, skupienia i poczucia bezpieczeństwa.
Brzmi magicznie, ale to święta prawda. Sami na własnej skórze tego doświadczyliśmy.
Przystępując do prac nad identyfikacją wizualną tego nowego brandu, mogliśmy poznać produkt od podszewki. Wypróbować i poczuć. To bardzo ważne dla przyszłego projektu.
Od czasu, kiedy doświadczyliśmy, czym jest praca, rozmowa czy chwila ciszy wewnątrz Husha, w skrytości marzymy, by wejść w jego posiadanie. W końcu w naszym biurze nierzadko panuje twórczy nieład i hałas, a taka chwila skupienia i odrobina izolacji od otoczenia często jest pożądana.
Tworząc znak hush, inspirowaliśmy się zapisem fonetycznym, jaki powstaje z wypowiedzenia tego słowa.
Do sygnetu dobraliśmy font, który jest ikoną modernizmu i klasą samą w sobie, czyli Helvetica Neue.
Identyfikacja została wzmocniona poprzez alfabet ikon, które opowiadają o funkcjonalności produktów.
Kolorystyka to przyjazne pastele, które podkreślają emocjonalny charakter produktu, ponadto zaczerpnięte są z palety barw tapicerek.
Layout, poprzez który prezentujemy modele Hushy, charakteryzuje się prostotą, czystością i poukładaniem. Forma przekazu jest klarowna, przyjazna i konsekwentna w każdym użytku. Zdjęcia i wizualizacje będące silnym filarem identyfikacji, podobnie jak kolorystyka, odzwierciedlają emocje towarzyszące nam w kontakcie z produktem. Zadowolenie, skupienie, wygoda.
Praca nad identyfikacją Husha to dla nas duże wyzwanie, ale w parze z nim idzie satysfakcja, co jest zasługą firmy Mikomax Smart Office, a w szczególności Marka Rychtera. Tak, nie mogliśmy się powstrzymać, by nie wystawić mu tutaj takiej laurki.
Do tej pory w obrębie wizerunku marki powstał szereg ulotek, plakatów, wizytówki, prezentacje, www, księga znaku.