explainer video dla Handimanii
Handimania to najpopularniejszy na świecie serwis poświęcony tematyce DIY. W związku z niebywałą popularnością jaką się cieszy, twórcy otrzymali zaproszenie do Parlamentu Europejskiego na prezentację pokazującą w jaki sposób można zarabiać w internecie. Mieli siedem minut na to, aby pokazać politykom jak wygląda przedsiębiorczość prowadzona w wirtualnej rzeczywistości.
Handimania jest dobrym przykładem współczesnego success story. Może nie w amerykańskim stylu (od pucybuta do milionera), ale na pewno od zera do czegoś bardzo konkretnego. Małżeństwo zafascynowane robótkami ręcznymi, tworzy serwis z inspiracjami, który każdego dnia odwiedzany jest przez setki tysięcy osób. Wrzucają zdjęcia, robią filmiki o tym jak coś samodzielnie zrobić lub w jaki sposób wykonać daną czynność łatwiej, prościej i przyjemniej. Cała historia ma kilka bardzo przełomowych i ekscytujących momentów. W Parlamencie Europejskim mieli opowiedzieć trzy lata swojej działalności w 7 minut. Na dodatek zainteresować swoją historię bardzo zajętą i wymagającą grupę odbiorców (politycy!).
Żeby zrobić to w sposób WOW! narysowaliśmy dla Handimanii filmik pokazujący jak to naprawdę było. Kroki milowe, punkty przełomowe, dane statystyczne to wszystko zapakowana w piękną i porywającą historię wyświetlaną na ekranie. Obraz uzupełniany był słowem mówionym. Całość przyniosła oczekiwany skutek, ludzie słuchali i zapamiętywali. A o to w całej zabawie chodziło.
Z Handimanią znamy się z widzenia, wspólnych znajomych oraz z innych realizowanych wcześniej projektów. To zawsze jest najprostsza droga do tego, by coś razem zrobić.
Mimo, że Handimania święci sukcesy na całym świecie, mamy do siebie bardzo blisko. Ich ekipa jest z Bielska – Białej, my jesteśmy z Cieszyna. To nieprawda że fajne projekty są tylko w Warszawie, Londynie oraz Nowym Yorku.